onsdag, marts 07, 2007

Ranchen El Ombu

Ranchen Estancia El Ombú var smuk og stemningsfyldt med en stor have med enorme gamle træer, der gav skygge. Der var kolibrier i blomsterne, grønne papegøjer i abetræerne og hunde og katte til at klappe. Autentisk og stemningsfyldt indrettede værelser, spise og opholdsrum, skyggefulde verandaer, pools og interessante rejsende.



Vi fik snakket med en del britiske, amerikanske og tyske rejsende, og Nicolai og Lærke fik leget med en af de ansattes drenge. Solskin gav svømmetur, og regnvej gav leg med PCen, hvor Christian og de tre børn lod som om de var Andy Warhol og lavede pop-art, Lichtensteins tegneseriekunst og skøre spejlbilleder.

2 kommentarer:

BAJ sagde ...

Hej familien Ehlers Mikkelsen, jeg har lige læst og set mig lidt omkring på jeres blog. Der er rigtig mange flotte billeder og gode beskrivelser. Det ser ud til at i er i gang med en rigtig interessant jordomrejse og har haft rigtig mange gode oplevelser. Hvor lang tid har det taget jer at planlægge deres rejse? Jeg har selv rejst lidt og boet i bla. Portugal og Hong Kong, men jeg har aldrig taget en jordomrejse. Hvad koster sådan en tur? Jeg syntes det er en flot blog i har og jeg tager hatten af for sådan en tur med hele familien.

Mette og Christian sagde ...

hmmm, takker :-)
Vi har drømt og læst om det i 10+ år, og snakket meget om det uden datoer på, så det er lidt svært at svare præcist på det - vi købte alle billetterne godt 3 måneder inden afrejsen.
Budgettet incl. mad og det hele er på en 60-75 tkr pr. måned for os alle 4 - børnene flyver desværre ikke gratis længere... men det er sjovt at rejse som familie!
/Chr :-)